Za dodatna pitanja i narudžbine kontaktirajte nas na 060 3586 560
Podaci preduzeća:
SRBIJA FURLAN METAL d.o.o.,
Bulevar Milutina Milankovića 9ž,
11070 Beograd
Telefon: 060 3586 560
Email: info@furlan.rs
davor@furlan.si, direktor i vođa prodaje
robert@furlan.si, direktor i vođa prodaje
Poreski obveznik: DA
Matični broj: 21837075
Poreski broj: PIB 113391031
Dinarski račun: 220-160846-32 (ProCredit Bank)
Uslovi poslovanja
Poslednje ažuriranje: 21.2. 2023.
Opšti uslovi sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot) i odnose se na poslovanje preduzeća SRBIJA FURLAN METAL d.o.o.,, prava korisnika i poslovni odnos između ponuđača i kupca.
Internet stranicom www.furlan.rs upravlja preduzeće SRBIJA FURLAN METAL d.o.o., (u daljem tekstu „Ponuđač“).
Dostupnost informacija
(sažetak zakona)
Ponuđač se obavezuje da će kupcu uvek obezbediti sledeće informacije:
Ponuda proizvoda
Zbog prirode online poslovanja, ponuda na internet strani www.furlan.rs ažurira se i menja često i brzo. Ponuđač ne snosi posledice promene ponude.
Načini plaćanja
Ponuđač dozvoljava sledeće načine plaćanja:
Ukoliko kupac odabere plaćanje na osnovu predračuna, ponuđač će poslati predračun sa podacima na navedenu e-adresu. Naručeni proizvodi biće poslati u dogovorenom roku nakom uplate sredstava. Dok kupoprodajna cena nije u potpunosti plaćena, proizvod je u vlasništvu preduzeća Furlan PRO do.o.
Ponuđač izdaje kupcu račun sa preciziranim toškovima i uputstvima kako da odustane od kupovine i vrati proizvod, ukoliko je to potrebno i moguće. Kupoprodajni ugovor (narudžbina) se čuva elektronski na serveru ponuđača.
Cene
Sve cene proizvoda su u dinarih (RSD) sa uključenim PDV-om (20%). Internet cena važi za sve kupce na sajtu www.furla.rs. Cene važe u trenutku slanja narudžbine i nemaju unapred određeno važenje.
Cene važe u slučaju plaćanja gore navedenim načinima plaćanja i pod gore navedenim uslovima. Uprkos našim naporima da pružimo ažurne i tačne informacije, može se desiti da je informacija o ceni pogrešna. U tom slučaju ili u slučaju da se cena prozvoda promeni u toku obrade narudžbine, ponuđač će omogućiti kupcu da odustane od kupovine, dok će istovremeno ponuditi rešenje koje će zadovoljiti obe strane.
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca je završen onog trenutka kada ponuđač potvrdi narudžbinu (kupac dobija mail sa potvrdom narudžbine). Od ovog trenutka sve cene i drugi uslovi fiksirani su i važe kako za ponuđača tako i za kupca.
Postupak kupovine
Registracija korisnika nije potrebna. To znači da se pretraživanje i kupovina mogu izvesti bez registracije. Da biste obavili kupovinu obavezno je unošenje ličnih podataka (ime, prezime, adresa, e-adresa), izbor dostave (lično preuzimenje, dostava) i izbor načina plaćanja (predračun, plaćanje pouzećem, kreditna kartica) koji su neophodni za usešno izvršenje narudžbinei isporuku proizvoda.
Narudžbina na čekanju – nakon slanja narudžbine kupac dobija potvrdu narudžbine na e-adresu. U ovom koraku kupac ima mogućnost da otkaže narudžbinu u roku jenog sata. Detaljne informacije o statusu i sadržaju narudžbine kupac može u svakom trenutku zatražiti putem telefona ili e-adrese.
Narudžbina je potvđena – ukoliko kupac ne otkaže narudžbinu, narudžbina ide dalje u obradu gde je ponuđač pregleda, proverava dostupnost naručenih proizvoda i potvrđuje narudžbinu ili je odbija sa valjanim razlogom. Ponuđač može kontaktirati kupca telefonom radi provere podataka ili potvrde pravilnosti podataka za dostavu. Nakon potvrde narudžbine ponuđač obaveštava kupca putem e-adrese ili telefonom o predviđenom roku isporuke. Ugovor o kupovini naručenih proizvoda između kupca i ponuđača je u ovoj fazi neopozivo zaključen.
Narudžbina je završena – ponuđač predmet kupovine u dogovorenom roku pripremi i o tome obavesti kupca putem e-adrese. Ponuđač takođe, u pomenutom mailu, kupca obaveštava o politici vraćanja kupljenog proizvoda, očekivanom roku montaže i kome se može obratiti u slučaju reklamacije.
Konfigurisanje korisničkog naloga
Registracijom u internet prodavnici, korisnik dobija korisničko ime, koje je isto kao njegova e-adresa, i korisničku lozinku, koju korisnik sam određuje. Korisničko ime i lozinka bez sumnje određuju i povezuju korisnika sa unešenim podacima. Registracijom korisnik potvrdi i garantuje da je punoletana i poslovno sposobna osoba. Registracija nije uslov za kupovinu.
Bezbednost
Ponuđač koristi odgovarajuća tehnološka i organizaciona sredstva za zaštitu prenosa i čuvanja ličnih podataka te plaćanja, uz poštovanje odredbi Zakona o zaštiti podataka i Zakona o zaštiti potrošača.
Dostava i montaža
Ponuđač će isporučiti robu odnosno izvršiti uslugu u dogovorenom roku i pod dogovorenim uslovima.
Nakon sklapanja narudžbine kupac dobija dokument u kome su navedene dodatne informacije u vezi vraćanja proizvoda i načina ostvarivanja prava povrata. Navedene su sve potrebne informacije u vezi adrese na koju se kupac može obratiti u slučaju reklamacije i informacije u vezu garancije i servisa odnosno drugih usluga nakon zaključenog ugovora.
Utvrđivanje činjenične greške
Izvod o Zakonu o zaštiti otrošača
Član 37.
Član 37.a
Član 37.b
Član 37.c
Otkloni grešku na proizvodu ili
Vrati deo plaćenog iznosa srazmerno grešci na proizvodu ili
Proizvod sa greškom zameni sa novim besprekornim proizvodom ili
Vrati plaćeni iznos.
Pravo na odustajanje od kupovine i vraćanje robe
Svi proizvodi preduzeća Furlan PRO d.o.o. napravljeni su po narudžbini, vraćanje već napravljenog proizvoda nije moguće. Kupac ima pravo da odustane od ugovora u roku od 7 dana od izvedene narudžbine, ukoliko proizvođač još nije započeo proizvodnju narudžbine. Ako kupac odstupi od ugovora ponuđač mu mora vratiti sve uplate. Ponuđač mora izvršiti povrat novca odmah ali najkasnije 30 dana od prijema obaveštenja o odstupanju od ugovora. Ukoliko ponuđač kasni sa povratom sredstava mora kupcu, pored zakonske zatezne kamate, platiti i desetinu od izvršene uplate za svakih dodatnih 30 dana kašnjenja u povratu.
Zaštita ličnih podataka
Ponuđač se obavezuje da će trajno štiti sve lične podatke korisnika.
Ponuđač će lične podatke upotrebiti isključivo za potrebe popunjavanja narudžbine (slanja informativnog materijala, ponuda, faktura) i ostalu neophodnu komunikaciju.
Ponuđač se obavezuje da trajno štiti sve lične podatke. Podaci korisnika se ni pod kojim uslovima neće davati neovlašćenim licima.
Komunikacija
Ponuđač će kontaktirati korisnika putem komunikacijskih sredstava ukoliko se korisnik tome izričito ne protivi.
Reklamna e-pošta sadržaće sledeće komponente:
Mišljenja/komentari korisnika
Mišljenja korisnika koje pišu kupci deo su funkcionalnosti prodavnice i namenjene su zajednici korisnika. Ponuđač omogućava svakom korisniku prodavnice da podeli svoje mišljenje, koje pre konačnog objavljivanja proveri. Ponuđač neće objaviti mišljenja ili komentare koji su na bilo koji način uvredljivi i neprimerni ili, po mišljenju ponuđača, ne nude korist drugima korisnicima i posetiocima.
Podelom mišljenja ili komentara korisnik se izričito slaže sa uslovima korišćenja i ponuđaču dozvoljava da deo ili ceo tekst objavi u svim elektronskim i drugim medijima. Ponuđač ima pravo da sadržaj koristi vremenski neograničeno i za bilo koju svhu koja je u njegovom poslovnom interesu, uključujući objavljivanje u oglasnim ili drugim marketinškim komunikacijama. Istovremeno, autor mišljenja izjavljuje i garantuje da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za pisana mišljenja i komentare i da ta prava prenosi, neisključivo i na neodređeno vreme prenosi na ponuđača.
Bezbednost dece na internetu
Reklamne poruke biće jasno vidljive (uzimajući u obzir uzrast) i jasno odvojena od igrica i takmičenja. Svaka komunikacija namenjena deci biće prilagođena uzrastu i neće iskoristiti poverenje dece, nedostatak iskustva ili osećaj lojalnosti.
Ponuđač ne sme prihvatiti narudžbine od nekog za koga zna ili sumnja da je dete bez izričite dozvole roditelja ili staratelja.
Ponuđač ne sme da primi nikakve lične podatke koji se tiču dece bez izričite dozvole roditelja ili staratelja. Takođe, ponuđać podatke dobijene od dece ne sme proslediti trećoj strani, osim roditeljima i starateljima.
Ponuđač ne sme nuditi besplatan pristup do proizvoda ili usluga koje su štetne za decu.
Odricanje odgovornosti
Ponuđač čini sve da obezbedi ažurnost i pravilnost podataka objavljenih na njegovoj stranici. Ipak, karakteristike proizvoda, vreme isporuke ili cena mogu se promeniti tako brzo da ponuđač nije u mogućnosti da popravi podatke na internt stranici. U tom slučaju će ponuđač obavestiti kupca o promenama i omogućiti mu da odustane od narudžbine ili zameni naručeni proizvod.
Ponuđač nije odgovoran za sadržaje objavljenih mišljenja o proizvodima, koje napišu korisnici. Ponuđač pre objave pregleda mišljenja i odbaci ona koja sadrže očigledne neistine, obmanjujuća su ili uvredljiva.
Ponuđač nije odgovoran za informacije u recenzijama i odriče se bilo kakve odgovornosti koje proističu iz informacija u recenzijama.
Slike su simbolične odnosno namenjene su za lakše lociranje proizvoda koji se traži. Ponuđač ne prihvata odgovornost za neprijatnosti koje proizilaze iz objavljenih slika.
Žalbe i reklamacije
Ponuđač poštuje važeće zakone o zaštiti potrošača. Ponuđač ulaže sve napore da ispuni svoju obavezu u uspostavljanju efikasnog sistema za rad sa žalbama i određuje osobu koju kupac može kontaktirati telefonom ili e-mailom u slučaju problema. Žalba se podnosi putem e-pošte info@furlan.rs. Žalbeni postupak je poverljiv.
Ponuđač će u roku od pet radnih dana potvrditi prijem reklamacije, obavestiti kupca koliko će vremena biti potrebno za njenu obradu i obavestiće ga o toku postupka.
Ponuđač je svestan da je suštinska karakteristika potrošačkog spora, bar što se tiče sudskog rešavanja, njegova nesrazmernost između ekonomske vrednosti rešavanja postupka i troškova, koji nastaju prilikom rešavanja samog spora. To je i glavna prepreka da potrošač ne pokrene spor pred sudom. Stoga, ponuđač ulaže sve napore da sve sporove reši mirnim putem.
Želimo Vam prijatnu i povoljnu kupovinu!
Vodstvo preduzeća
Ⓒ 2024. Furlan.rs | Kolačići | Uslovi poslovanja
Izrada veb stranica Spletni partner d.o.o.